Juodasis Afrikos muilas iš Livinn

Man labai traukia įvairaus kvapo, formos, skirtingas savybes turintys muilai. Norisi juos visus visus susikrauti į vieną didžiulį sandėlį, uždaryti duris ir likti su jais toje patalpoje, paskęsti kvapų pusnyse. Taigi šiandien pristatau vieną iš populiariausių muilų - Juodąjį Afrikos muilą. 














Kaina: 21,91 Lt.
Sudėtis: nerafinuotas sviestmedžio aliejus, nerafinuotas kokosų aliejus, kalio hidroksidas (kakavos pelenai), vanduo. 


Pliusai:
  • Gerai putoja.
  • Neįkyraus kvapo. Man jis dvelkia popieriumi.
  • Sudėtyje vien tik naturalūs ingredientai, kurie nekenkia sveikatai ir puoselėja grožį.
  • Švariai nuprausia ir riebesnes, ir sausesnes zonas. Riebios vietelės lieka nuriebintos.
  •  Reguliariai naudojant naikina spuogelius.
  • Gera kaina.
Minusai:
  • Ilgainiui juo prausiant veidą, muilas jį išsausina, odą po valymo ima traukti.

Bendras vertinimas

Produktas tikrai geras turinčioms riebią veido odą.Labai patiko, kad kuriam laikui visiškai panaikino spuogus. Jeigu jūsų oda sausa, nemanau, kad muilas jums tiks. Vieną žvaigždutę atimu už išsausintas veido zonas, kuriose vėliau reikėjo atstatyti drėgmę.



Spindėkite ir žavėkite!
Gabrielė.


1 komentaras :

  1. Labas, aš taip pat šiuo metu naudoju juodąjį afrikos muilą. Šiek tiek kitoks, bet panašus :) mano oda sausa, jautri, tačiau man jis tinka... bandau išsinaikinti spuogelius ant kaktos. žinoma, po to reikia veidą pasitepti kremu.... :) kol kas apie savo muilą neparašiau atsiliepimo, bet tikrai kažkada parašysiu savo bloge :)

    AtsakytiPanaikinti

Aurora © 2015