Blakstienų tušas „Be Trendy“ iš Dzintars

Vienąkart užsukusi į Dzintars parduotuvę ją negailestingai „apiplėšiau“. Nusipirkau veido priežiūros priemonių, kvepalų ir prigriebiau juodą blakstienų tušą. Jis man labai patiko, tad nusipirkau ir kitą tūtelę, tik šįkart patikėjau pardavėjos pasakojimais, kad tamsiai mėlynas labai tiktų prie mano žydrų akių. Nepatikėsite, bet šie skirtingos spalvos tušai skiriasi kaip diena ir naktis.











Kaina: 19,22 Lt


Pliusai:


  • Graži pakuotė (bent jau man).
  • Sudėtyje yra keratino ir kakavos aliejaus.
  • Nedidelė kaina.



Minusai:

  • Nepatogus šepetėlis. Tie šepetėlio dantukai man truputį drasko blakstienas, tad nėra malonu dažytis.
  • Tušas visiškai nepailgina, nepatankina blakstienų. Gal tik kiek jas patamsina. Net draugės pažiūrėjusios į mane sakė, kad aš nepasidažiusi, nes nieko nesimato.
  • Jau po kelių valandų ant paakių matosi nubyrėjusių gabaliukų.
  • Neatlieka savo paskirties, nes sulipina blakstienas ir jų neužriečia. 


Bendras vertinimas

Juodas „Be Trendy“ tušas buvo šimtą kartų geresnis už tamsiai mėlyną. Nei šepetėlis brūžindavo, pailgindavo ir patamsindavo blakstienas taip, kad net nustebau, jog maniškės gali būti tokios ilgos, o nubyrėjusių gabaliukų rasdavau tik vakare, nors pasidažydavau ryte. Net nustebau kaip gali skirtis skirtingos spalvos tušai. O gal čia tik man toks blogas tušas pasitaikė? Daugiau šios spalvos nebepirksiu. Imsiu tik juodą.   



Spindėkite ir žavėkite!
Gabrielė.

Komentarų nėra :

Rašyti komentarą

Aurora © 2015